31-08-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rob Heeren - WaarBenJij.nu 31-08-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rob Heeren - WaarBenJij.nu

31-08-2011

Door: robheeren

Blijf op de hoogte en volg Rob

01 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo,

Mijn eerste bericht uit Sint-Maarten!!

De vlucht ging goed, ik heb films gekeken en lekker gegeten, we waren zelfs een uur eerder aangekomen.
Toen ik op het vlliegveld aankwam werd ik opgehaald door martine en kreeg ik een kleine rondleiding door de hoofdstad en bij het bedrijf CECC zelf.

Daarna werd ik afgezet bij het appartement waar ik verblijf.
Eenmaal daar aangekomen kreeg ik eerst een dikke knuffel van Paula, dat is de baas. ik had even kennis gemaakt met de gasten die hier ook verblijven. Toen ik mijn spullen had gedropt ging ik meteen boodschappen doen met Paula. Ik ging eerst naar de grote supermarkt maar daar mag je alleen dingen kopen die in de aanbieding zijn anders zijn ze veel te duur, de aanbieding was bijv een fles bacardi $7,- dat is nog geen €5,-. =D

Toen Jens en ik alles hadden gekocht begon Jens met koken en begon ik mijn spullen uit te pakken, Ik moest helaas wel afwassen. Daarna ging ik nog even zwemmen in het zwembad om af te koelen want het is hier zo warm ! We hadden daarna nog een lekker met zn allen wat gedronken en daarna lekker mijn bed ingegaan.

Vandaag hebben we niet echt veel gedaan, we zijn naar de St. philipsburg gegaan en even rondgelopen. Het is erg lastig om overal te komen want ik heb nog geen vervoer dus ik ben afhankelijk van de busjes die hier wat rondrijden. Daarna hebben Jens en ik film gekeken omdat het buiten overdag bijna niet is uit te houden.

Verder gaat alles prima hier, super mooi uitzicht en lekker weer.

Mijn nummer hier is: +5995237605.
Mijn verblijfadres is: Peach Road #6
Mijn skypenaam is: rob.heeren

Ik zal snel wat foto’s uploaden als dat lukt.

Groetjes,
Rob Heeren.

  • 01 September 2011 - 12:31

    Sharon:

    Super leuk rob! Fijn dat het allemaal goed gaat! Laat maar snel nog een keer iets van je horen.

    Xxxx

  • 01 September 2011 - 13:23

    Mathijs V Geffen:

    Leuk om je reisverslag te lezen Rob! Ik wacht alweer op de nieuwe, veel plezier en succes nog.

  • 01 September 2011 - 15:16

    JB:

    Succes daar robske, wacht alweer op t volgende verslag. Niet te veel drinken he junge!

  • 01 September 2011 - 19:22

    Luc:

    Chill dat het goed gaat daar! Leuk reisverslag, ben alweer beniewd naar meer foto's en een nieuw verslag!

    HAVE FUN!

  • 03 September 2011 - 12:36

    Bas:

    Klinkt goed Rob! Even kijken of we je op kunnen zoeken, het ziet er in ieder geval erg gaaf uit!

    Je moet je alleen niet zo aanstellen dat het niet is uit te houden buiten... 33 graden is lekker man! Geniet ervan jongen!

    Bas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Sint-Maarten

Recente Reisverslagen:

01 November 2011

Week 9

19 September 2011

19-09-2011

05 September 2011

05-09-2011

01 September 2011

31-08-2011

28 Augustus 2011

Welkom.
Rob

Actief sinds 22 Aug. 2011
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 14792

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2011 - 27 Januari 2012

Stage Sint-Maarten

Landen bezocht: