19-09-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rob Heeren - WaarBenJij.nu 19-09-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rob Heeren - WaarBenJij.nu

19-09-2011

Door: robheeren

Blijf op de hoogte en volg Rob

19 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Yeah, naar vele verzoeken weer een bericht uit Sint-Maarten.

6 September ging de wekker in alle vroegte want Jens moest naar het vliegveld worden gebracht, toen we afscheid hadden genomen ging ik weer werken.

Wat ik ben ik toch altijd weer blij als het vrijdag is, omdat er een tropische storm onderweg was hadden we genoeg bacardi ingeslagen voor 2 maanden en zijn we vrijdagavond met zn 3e thuis gebleven en van de drank genoten. Toen ik zaterdag wakker wers had ik meteen spijt van de vorige avond en heb ik de hele dag niks gedaan. Ook omdat de tropische storm maria zou komen. Maar we hebben enkel wat regen en wind gezien. Dus de dag was weer verpest en had ik maar een filmavond georganiseerd. Toen iedereen in de film zat viel de stroom weer eens uit. dat gebeurd hier 3 keer per week... Toen de film was afgelopen hebben we nog wat family guy gekeken en zijn we naar bed gegaan. Zondag was het nog steeds hetzelfde weer maar we gingen toch weg omdat we het thuis zat waren. Na het halfuur wachten op het busje waren we aangekomen in philipsburg, gek genoeg was alles dicht vanwege de storm. Dus we zaten een kwartier later weer in het busje naar huis. We hebben die avond voor de eerste keer (luxe) uit gaan eten om dit saaie weekend af te sluiten.

Maandag begon de werkweek weer dus in de regen naar je werk, het leek even op Nederland. Gelukkig hadden we dinsdag de (afscheids-party) van Piro, Dit was gewoon een botte zuip avond in het zwembad. Dat hebben we woensdagochtend wel gemerkt. Piro had woensdagavond Paula uitgenodigd voor het eten om te vertellen dat hij weg ging. Dat liep ook weer uit op een zuip avond. gelukkig gingen we donderdag naar Marigot (hoofdstad franse gedeelte) en daar wat te eten en drinken. Vrijdag Ging Piro naar huis dus zaten Tim en ik nog maar met zn 2e. We zijn die avond dan ook gaan vieren dat wij volhouden en gingen naar soggy dollar bar. Daar hebben we die avond ook DE nederlandse gang ontmoet en zijn we goed ingewijd. Zaterdag zijn Tim en ik met de scooter heel het eiland rondgereden en bij wat strandjes een duik genomen. Dit was ook weer deels verpest door de regen. Gelukkig kan ik goed koken en hebben we lekker gegeten, ook zijn we weer naar soggy geweest. We werden nogal raar aangekeken toen we lopend door de MAC drive liepen want dat mag daar blijkbaar niet. We hebben nu wel een privetaxi die voor ons rijd!

Zondag hebben we nog minder gedaan dan het vorige weekend maar dat had meer te maken met onze toestand.

Ik hoop dat het deze week iets beter word met het weer want dit is net Nederland met een paar bergen

Greetzz,

Rob

  • 19 September 2011 - 14:21

    Wally:

    Je beleeft het net alsof je in nederland bent he jonge, zuipe film kijken en werken..haha

    Leuk om weer wat te lezen man!

    Gr Wilco

  • 06 Oktober 2011 - 13:49

    Relaxt:

    Ja man zeker restecp voor die bacardi man, doe mij ook een paar fleskes :D

    Oo ff tussendoor, er zal veel veranderd zijn als je terug komt naar de maan man, veel personeel gaat wss weg en of ik kan blijven is maar de vraag omdat ik uit huis ga ;)

    Maar toch veel plezier daar man en doe het rustig aan.

    Ps. die nog zoon textje schrijven van de laatste tijd :D
    Rustig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Sint-Maarten

Recente Reisverslagen:

01 November 2011

Week 9

19 September 2011

19-09-2011

05 September 2011

05-09-2011

01 September 2011

31-08-2011

28 Augustus 2011

Welkom.
Rob

Actief sinds 22 Aug. 2011
Verslag gelezen: 758
Totaal aantal bezoekers 14794

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2011 - 27 Januari 2012

Stage Sint-Maarten

Landen bezocht: