05-09-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rob Heeren - WaarBenJij.nu 05-09-2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rob Heeren - WaarBenJij.nu

05-09-2011

Door: robheeren

Blijf op de hoogte en volg Rob

05 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo,

Ik heb nu thuis internet dus vandaar dat ik effe een berichtje erop zet.

Donderdag en vrijdag begon ik al met werken. Gelukkig wat het snel weekend.

We zijn vrijdagavond voor het eerst naar de stad gegaan. We wouden naar soggy dollar gaan maar Jens en piromano hadden geen ID bij dus we kwamen daar niet binnen. Dus we zijn effe naar de MAC geweest. Dat was geen succes want de sla was op. Daarna zijn we even naar club Privé geweest. Dat viel wel tegen want het was daar erg rustig. Toen we naar huis gingen konden we geen busje of taxi krijgen want die rijden niet meer in de nacht. Dat werd dus liften en dat is best duur.

De dag erop zijn we eerst naar het strand geweest, dat was erg vet omdat er door orkaan Katia golven van 3/4 meter hoog waren. Daarna zijn we naar het vliegveld geweest en bij de boot gaan zitten. dat is een klein barretje aan het strand. Het was erg vet want de vliegtuigen die landen komen een paar meter over het strand langs. Ook als een vliegtuig opstijgd werd je weggeblazen en gezandstraald. Savonds zijn we naar Tanra gegaan, dat is een discotheek en heel duur! We konden gelukkig meeterugrijden met de teacher. Dat is een vrouw die ook bij ons woont en lelaar is. Ze woont nu 1.5 jaar in sint-maarten.

Zondag hebben we een rustdag gehouden! Ik heb zin in donderdag want dat word piromano 20 dus hebben we een poolparty bij ons appartement.
Morgen gaat Jens helaas terug naar nederland dus slaap ik voortaan alleen.

Groetjes !

• 06 September 2011 - 08:53

Adriaan:

maak er een gezellig feestje van!!!

• 06 September 2011 - 13:17

Erwin:

Vet man, ik zit hier beetje achter een draaibank mee kutweer. Haha

Waarom gaat jens naar huis, heeft tie heimwee?

Greetz

• 06 September 2011 - 17:06

Kim:

leuk verslag broertje! geniet ervan. en veel plezier donderdag! dikke kus